Max Payne 1

 

Max Payne je klasickou střílečkou, byť v netradičním vypodobnění. Logické hádanky tu vlastně nenajdete a tak případný zákys můžete očekávat snad jen díky přehlédnutí důležitého místa. Samotný postup hrou je víceméně přímočarý a proto jsem se snažil být co nejstručnější a vyzdvihnout pouze ty podstatné body (i když někdy jsem se možná neudržel). V případě nesrovnalostí, nebo nedej bože chyb využijte, ke svým dotazům diskusní fórum. Přeji vám mnoho zábavy a plno netradičních zážitků.

Max Payne byla jedna z prvních videoher, která měla v gameplayi tzv. “bullet time”, jenž se poprvé vyskytl ve filmu The Matrix, kdy se během přestřelky zpomalí čas, aby se postavy mohly vyhnout kulkám. Hra obsahuje temný filmový styl (gritty film noir style) a komiksové panely (s dabingem) namísto cut-scén, které vyprávějí příběh hryMax Payne je výrazně ovlivněn Hong Kongským akčním filmovým žánrem, především režisérem Johnem Woo, stejně jako cynickými detektivními příběhy od autorů, jako je například Mickey Spillane. Hra také obsahuje spoustu odkazů na Severskou mytologii, především mýtem Ragnaröku a několik jmen od Severských bohů a z jejich mýtů.

Minimální

  • Procesorofrekvenci1GHz(PIII/Athlon)nebo1, 2GHz(Cele/Duron)
  • 32 MB AGP grafická karta s podporou hardwarového T&L
  • 1,5 GB místa na harddisku
  • Operační systém Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 9.0
  • Klávesnice a myš

Doporučené

  • Procesor o frekvenci 1,4GHz (Athlon) nebo 1,7 GHz (Pentium 4, Celeron or Duron)
  • 64 MB AGP grafická karta s podporou hardwarového T&L
  • 512 MB RAM
  • 1,5 GB místa na harddisku
  • Operační systém Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 9.0
  • Klávesnice a myš
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | | Designed by: video game | Thanks to seo service and internet marketing | Porno | Herní forum a tvorba serverů |